Looking For Anything Specific?

לינוי אשרם מדליית זהב / לינוי אשרם, התעמלות אמנותית, זכתה במדליית ארד בגביע האתגר ... / עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ.

לינוי אשרם מדליית זהב / לינוי אשרם, התעמלות אמנותית, זכתה במדליית ארד בגביע האתגר ... / עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ.. המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית.

כמה גאווה מרגש עד דמעות! היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם. עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו.

גביע העולם במינסק: מדליית זהב שנייה ללינוי אשרם
גביע העולם במינסק: מדליית זהב שנייה ללינוי אשרם from ynet-images1.yit.co.il
המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. כמה גאווה מרגש עד דמעות! הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום:

לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו).

לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום; אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו.

אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף:

מדליית ארד ללינוי אשרם בקרב-רב באליפות העולם
מדליית ארד ללינוי אשרם בקרב-רב באליפות העולם from images1.ynet.co.il
תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות.

כמה גאווה מרגש עד דמעות!

זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום; המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. היום בטוקיו החלום הפך למציאות. תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. תרגיל הזהב של לינוי אשרם באליפות אירופה 2020. ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ.

כמה גאווה מרגש עד דמעות! אין טוב מזה, אין מתוק מזה. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג.

מדליית זהב - חדשות כלכלה היום: בארץ ובעולם
מדליית זהב - חדשות כלכלה היום: בארץ ובעולם from www.fnews.co.il
לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו). אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס.

המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת.

Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. היום בטוקיו החלום הפך למציאות. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. אין טוב מזה, אין מתוק מזה. אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית.

Posting Komentar

0 Komentar